STRONA GŁÓWNA

 

 

 

Uczniowie naszej szkoły mogą korzystać z mobilnych wersji  legitymacji szkolnych. Dzięki specjalnej aplikacji uczniowie mogą mieć ten dokument w telefonie komórkowym lub innym urządzeniu mobilnym.
 

 


 

Proces wydawania i aktywowania m'Legitymacji

 

1. Pobranie, wypełnienie i złożenie w sekretariacie szkoły  wniosku  o wydanie mLegitymacji.

 

2. Przesłanie zdjęcia  ucznia mailem  na adres k.dabrowska@sp77.edu.gdansk.pl  (wymagany format JPG lub JPEG maksymalny rozmiar zdjęcia 5 MB).

 

3. Wprowadzenie  przez szkołę danych  ucznia oraz wygenerowanie  w Systemie mDokumenty do wydawania mLegitymacji  kodu QR, kodu aktywacyjnego i przekazanie  ich rodzicowi.

 

4. Aktywowanie legitymacji  w telefonie lub innym urządzeniu mobilnym przez rodzica / ucznia w aplikacji mObywatel (instrukcja – odnośnik do pliku aktywowanie-legitymacji-w-aplikacji-mobywatel).

 

 

AKTYWOWANIE LEGITYMACJI

WNIOSEK O WYDANIE LEGITYMACJI

INFORMACJE O PUBLICZNEJ APLIKACJI MOBILNEJ